poniedziałek, 29 września 2014

Propozycja xd

Cześć!
NA POCZĄTEK: BARDZO dziękuję osobom, które wracają do mojego bloga, czytają i komentują. Gdy czytam każdy komentarz piszczę z radości, że ktoś to czyta! A to naprawdę niesamowite uczucie. Wiem, że często piszę rozdziały i może nie macie czasu aby wszytko długo i szczegółowo komentować, wystarczą mi krótkie komentarze mówiące po prostu czy dobrze sobie radzę, czy może gorzej.
A WIĘC: bez przeciągania. Wiem, że ogólnie do zakończenia 65 igrzysk (które na dobrą sprawę jeszcze się nie zaczęły...) zostało sporo czasu, ale chciałabym  zapytać, co sądzicie o tym, żeby po zakończeniu 65 igrzysk głodowych zacząć już 74.  Oczywiście zainspirowała mnie do tego Madeleine Youngblood ;D Nie chciałabym ściągać, ale tak na prawdę zawsze chciałam napisać 74 igrzyska samej z perspektywy innego trybuta (lub trybutki) i trochę namieszać w scenariuszu :D Ale ewentualnie napiszę to dla siebie, chociaż uwielbiam publikować takie rzeczy.
W ogóle kocham pisać i niedawno zaczęłam pisać własną książkę (kolejną). Myślę, że całkiem znośnie mi wychodzi. Mam pomysł i staram się go rozwijać- to się liczy ;)
No to chyba na tyle. Co myślicie (szczególnie Maddy) o moim pomyśle?

DODATKOWO: Ostatnio moja przyjaciółka znalazła zdjęcie, które porównała do głównej bohaterki mojego opowiadania, Jo. Wszystko się zgadza, wygląd i dodatkowo to zdjęcie zainspirowało mnie do wymyślenia wyglądu areny, na który nie mogłam się zdecydować. Mogę wstawić to zdjęcie w rozdziale, w którym zacznie się arena (żeby była niespodzianka) :)

Pozdrawiam, Martyna.
CZYTASZ=KOMENTUJESZ teraz to na serio ważne...

4 komentarze:

  1. Pomysł super, czekam na 74 igrzyska w twoim wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://69-igrzyska-glodowe.blogspot.com/2014/10/rozdzia-14.html - zapraszam na nowy rozdział

      Usuń
  2. Świetny pomysł ;) wgl bardzo podoba mi się opowiadanie o igrzyskach. Mam nadzieję że często będziesz publikować rozdziały .Czekanie jest nużące. Znaczy zdaje sobie sprawę z tego że autorzy mają własne życie itp ale mimo wszystko ;D powodzenia w dalszym pisaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. O, bardzo mi miło, że Cię zainspirowałam :D Moim zdaniem to świetny pomysł (dodam też, że mój następny blog będzie o dziewczynie z Dystryktu Czwartego ;) ).
    Pozdrawiam i życzę weny :)
    Maddy

    OdpowiedzUsuń