poniedziałek, 26 stycznia 2015

Liebster Blog Awards!

Przepraszam, że tak późno! Na Podlasiu dopiero zaczęły się ferie :)
Dziękuję Juns Rave i Clementine Cleo Keehl za nominacje!
Nie wiem co powinnam jeszcze napisać, więc po prostu zaczynajmy:

Pytania od 
1. Jakie jest Twoje hobby?
   Jestem nudziarą: głównie czytanie, ale czasami gram w jakieś gry :)
2. Jakiej muzyki słuchasz?
   Każdej, która wpadnie mi w ucho. Żaden szczególny rodzaj/gatunek czy coś w tym stylu.
3. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
   Cała seria 'Jutro'  :)
4. Jakie blogi najczęściej czytasz?
   Głównie takie jak mój własny.
5. Piosenka, która poprawia Ci humor?
   Charli XCX- Kingdom albo Tristam- Once Again.
6. Imię postaci z Twojego opowiadania, którą najbardziej lubisz?
   Oczywiście Jo, bo wykreowałam ją na swój ideał :)
7. Wolisz czytanie lub pisanie, czy np. jazdę rowerem, albo bieganie?
   Tak jak wcześniej, raczej czytanie.
8. Jaki jest Twój ulubiony aktor?
   Shailene Woodley.
9. Ulubiony zwierzak?
   Pies. Mam swojego psiaka (yorka) i baaardzo go kocham :)
10. Imię osoby, której najbardziej ufasz?
   Tosia <3
11. Do jakiej postaci filmowej/książkowej jesteś najbardziej podobny/a?
   Eee, nie potrafię dokładnie tego ocenić, ale... może Julia z 'Dotyku Julii'
Pytania od Juns Rave:
1. W jakich czasach żył/a byś, gdybyś mógł/mogła wybrać?
   Moje czasy mi pasują ;D
2. Kto jest Twoim idolem?
   Tak jak wcześniej, Shailene Woodley, a jeśli chodzi chodzi o pisarzy to John Green ;*
3. Kim chcesz być w przyszłości?
   Tak najbardziej na świecie, pisarką :) albo nauczycielką (angielskiego) w ostateczności.
4. Co zainspirowało Cię do pisania?
   Szczerze, wpadłam na ten pomysł (jak można się domyślić) po przeczytaniu 'Kosogłosa' i po przypadkowym trafieniu na tego bloga.
5. Co w sobie lubisz?
   Jeśli chodzi o wygląd, oczy, a charakter, chyba... 'inteligencję'? xd
6. Jaką cechę charakteru musi posiadać Twój przyjaciel?
   Chyba poczucie humoru, oczywiście musi być miły, tolerancyjny i chyba... 'mądry'
7. Gdyby była apokalipsa, to próbował/a byś ratować ludzi, czy pogodził/a byś się ze śmiercią?
   Eee... no... starałabym się zwiewać ;x
8. Twoje marzenie, którego nie da się zrealizować?
   Szczerze mówiąc, moje marzenia, których nie da się zrealizować są na tyle debilne, że ich tu nie napiszę ...
9. Bez czego nie możesz żyć?
   To brzmi bardziej jak 'od czego jesteś uzależniona'. Od niczego. Ale chyba byłoby ciężko bez telefonu, bo dojeżdżam 60km do szkoły, i to chyba tyle. Ale i bez telefonu dałabym na upartego radę, więć
BEZ NICZEGO.
10. Masz jakąś cechę, która jest bardzo rzadka wśród innych ludzi?
   Raczej nie ;p
11. Jakie było Twoje największe pragnienie, gdy byłeś/aś dzieckiem?
   Chciałam mieć psa (którego dostałam na Komunię, w wieku 8 lat) i spotkać kiedyś Shai (heh, do teraz chcę. To się liczy?). A, i wyjechać na wakacje za granicę :)
Jeśli chodzi o osoby, które wybrałam, na ich blogach pojawiły się dotyczące tego komentarze :)
Tzn pojawią się pewnie jutro.
Moje pytania:
1.Od kiedy piszesz bloga?
2. Jaka jest twoja ulubiona książka?
3. Wolisz czytać cały czas nowe książki czy cały czas swoje ulubione?
4. Czy grasz/ grałeś/aś na jakimś instrumencie?
5. Co zawsze chciałeś/aś zrobić w dzieciństwie, ale z jakiejś przyczyny nie mogłeś/aś?
6. Gdyby ktoś powiedział Ci, że masz skończyć z pisaniem i czytaniem, co byłoby twoim głównym zajęciem?
7.Wolisz być bogaty/a, ale samotna, czy otoczony/a rodziną i przyjaciółmi ale zarabiać grosze?
8.Jaka jest w tym momencie twoja ulubiona piosenka?
9.Twój ulubiony owoc? Dlaczego on?
10. Jakie od zawsze było twoje wymarzone zwierzątko (o ile chciałeś/aś mieć zwierzaka)
11. W jakim książkowym/filmowym świecie fikcyjnym najbardziej chałbyś/aś żyć?
Dziękuję i... w tym tygodniu postaram się napisać nowy rozdział no bo FERIE SIĘ ZACZĘŁY C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz